2012-03-30

0kommentarer

Hey!
Idag så har jag varit på praktiken och det har varit ganska dött idag kan jag säga.
Det var dåligt med kunder så det blev långa timmar.. 
Gick över till bokia och köpte ett anteckningsblock (inte nog för att jag har så många) men det här var snyggt och jag tycker att jag behöver ett nytt så,, why not?


Fick sluta tidigare och åkte hem och lade mig i soffa och bara chillade med lite musik. Har varit så trött idag.
Käkade, jo appropå käka så vid lunch idag så gick jag till strömmings baren på stan. Jag satt där och åt den godaste fiskgrattängen jag någonsin ätit haha! Fast jag satt ju där ensam med bara massa gamlingar haha.. kände att jag passade in liksom.

Aja, nu ikväll har jag kikat på Tintin filmen (den senaste) inte sett den förut, så kikade nu med pappsen.
Nä nu ska jag dra igång bigbrother och kika på det ist!
PUSS

Kommentera

Publiceras ej