2012-06-07

0kommentarer


Klockan var ställd imorse, även fast jag var ledig. Varför det? jooo för jag skulle ju spela i stadsparken med cirkusorkestern. När jag kom dit hade jag tagit på mig en tjockare jacka eftersom det regnade hemma hos mig i kungsgården. Men när jag var i Sandviken så var det varmt och soligt, ett tag iaf. Sen kom regnet precis då vi skulle spela våra fem låtar. Men vi hade tur för vi stod under tak. Bror kom och kikade så när vi hade spelat klart så gick vi till mormor och hälsade på lite.
Hon var go och glad och bjöd oss på glass och macka! Gull mormor.
Jag och bror åkte sedan till mammas jobb och hämtade hennes bil för den skulle tvättas, så mot statiol blev det.
Vi tvättade och sedan åkte vi och handla mat till mormor. Hamnade tillslut efter alla ärenden hos Jonas lägenhet, där vi spelade lite piano och bara hängde.
Jag tog mitt pick och pack och drog mig hemåt med bussen runt sju tiden.
Det var kul att få lite kvalitets tid med bror! Jävligt najs dag ändå.

Kommentera

Publiceras ej