Sittning on a buss

0kommentarer

Hann precis på bussen i Hofors, puuh. Tur jag har Pär som har bil som kan skjutsa mig. Det är lite kyligt ute så drog på mig en mössa och vantar. Solen tittar fram så det ser najs ut. Vill dock tillbaka till mig kille och pussa på han men nu är det skoldags.

Har varit dålig på att uppdatera här märker jag av mig själv. I veckan så har jag varit ledig i tisdags, då gjorde jag ett försök för att byta praktik plats på Länsförsäkringar. Men det blev inget där. Så var lite tjurig den dagen. På onsdag alltså igår så var jag i skolan. Åkte hem och fick sedan skjuts av farmor till kulturskolan. Vi ska repa lite cirkus musik med stråket och några blåsare, eftersom vi ska vara med på någon teater framöver.
Åkte sedan hem till Pär och vi kikade på film.
Just nu är jag cp trött och sitter på bussen.
Hej!

Kommentera

Publiceras ej