Natten är ung och jag ligger vaken

0kommentarer

Hellooo i stugan min! Sitter uppe sent varje natt nu känns det som, igår var man uppe till fem och idag kommer det säkert bli till 03.00 eller något sånt. Så typiskt, måste vända på dygnen lite.. för snart börjar ju the school! Usch på måndag, ack ack ..

Jaha vad kan jag säga jag har gjort idag, hmm jo jag var hos Pär imorse och slappade rejält. Kikade lite på bandy, spelade några drag på wordfued oc bara chillade! Åkte hem, det var kallt ute..öm ja jag kom in ..
näärå men jag har faktiskt tränat min lilla mage idag! WOW tänker ni, men så är det. Tänkte köra wii fit men det bara krångla med batteri så jag stängde av och försökte på egen hand. Gick väl sisådär. No power at all!
Sen så har jag gjort en liten film också, grym! spelat lite intressanta spel på pappas ipad osvosvosv..
Allt måste ni faktiskt inte veta. Riktigt slapp idag alltså, nä nu ska ja ta en nattmacka eller något annat från köket som kan se lite intressant ut!
Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej