21/1 - 12

0kommentarer

Jag och turbon, mycket stolt!

Tjenixen igår var det en riktig slapp dag då jag inte gjorde ett skit. Eller jo jag försökte baka något men det blev bara skit av det så åt den med kniv och gaffel på en tallrik. Hällde på lite ljus sirap så blev allt kanon. Idag däremot så blev jag väkt av att Jonas ringde och ville facetime så jag svarade så tänkte vi åka lite skidor, men nä jag steg upp så såg jag hur kallt det var ute så det sket sig. Istället kom Jonas hit och vi har fixat lite med min telefon och kikat på när Håkan Jurholt hade sitt pressmedelande. Sen så har jag även hunnit med att dansa lite på wii, mycket bra träning! Och städat mitt rum.  Den här lördaen har varit super duper najsig! plus att man mår mycket bättre när man har nysstädat rum.
Nu längtar jag bara till maten och tills jag ska få åka till min pojkvänn.
Åh nu komemr Jonas tillbaka så tjingeliiiing

Kommentera

Publiceras ej