Måndags barn

0kommentarer

Åkte hem till Pär igår, ganska tidigt.. runt 11.30 tiden. Gav han mina presenter, då han fick presentkort på Statiol. Så han kan tanka den gossen utan att klaga på mig! Sen så fick han nå träningsgrej som jag inte ens vet var det heter. Man håller den i handen iaf och trycker...

Vi satte ihop hans nya datastol och fikade med hans släkt. Mot kvällen blev det plankstek, oxfilé och god potatismos. Mummsigt var det!
Sen så låg vi och bara slappade och kikade på Äkta människor och ett avsnitt av Chuck sen somnade vi gott!
Pärra drog snabbt iväg imorsen, någon gång vid sjutiden. Känns skönt att kunna sova ut till åtta hihi.
Blev en morgon promenix från hans hus till Ovako ungefär, typ 2 km eller nått sånt. Det var lite kallt så som ni ser på bilden ovan så var jag jätte fiiiin. Såg ut som en liten eskimå! Så de ska va.
Kom in till praktiken i god tid och fick vara lite barnvakt åt min handledares barn på 4 år.
"Lisa,Lisa! Kom och rita med mig, kom och titta vad jag har gjort... nää smit inte nuuuu!"
Ungefär så lät det, haha gullig unge! Stack och käkade även med dom två på Selmas.
Fick bli en hamburgare som inte hade sånt gott kött faktiskt, okryddat.
Sen var det back to buisness igen!
Efter praktiken så gick jag ännu en promenad, på 2 km igen. Från praktiken till Kulturskolan. Sen började kören kl 18.00 så då var jag där över en timme och sjöng. Konstigt nog av någon anledning så hittade jag mina vantar som har varit borta sen i nov-11!... Mina älskade vantar!!! med fluff i av skinn.. hahah hur varma och goa som helst. Och så ligger de på en krokhängare! oooh happy daay.
hursom helst så kom pappa och hämtade mig, vi beställde från mc dunken.. not good... blev hot wings! Inte så mättande direkt för det var bara 3 kycklingsben. Jaja..
Ska hoppa in eller gå in i duschen nu, håller på och planerar min och Pärs 2 års dag som är imorgon!
Jag kommer inte tillbringa alla <3-dag med honnom för vi båda har aktiviteter då. Jag ska spela i bilioteket, fiol. Medans han ska ha innebandy träning. Inte lätt att ligga på topp!!
Tjingeling mina duvor!

Kommentera

Publiceras ej