Happy days

0kommentarer

Varit lite dålig uppdatering här men jag har varit borta i Järvsö med klassen. Vi åkte i torsdags och kom hem igår. Vi sov över på ett vandrarhem uppe på ett berg typ så vi hade nice utsikt. Vi har varit på massvis med konferenser, ätit maat, sjungit haha och varit inne i Järvzoo och kikat på djur.
De två dagarna gick sjukligt fort och vi hade kul! Fast dock var konferenserna och förläsningarna väldigt långa och tråkiga. Det som var bra det var fikat och allt annat.
I fredags, igår alltså så direkt efter ja kom hem så var jag skit trött. Men jag var tvungen att ta tag om vårat uf företag. Så satt uppe och gjorde några smycken och skyltar som vi hade idag när vi stod och sålde på stan. Vi stod från 10.00-15.00 i Sandviken på torget vid Hanna Engs. Vi sålde jätte mycket, sålde så mycket så att alla armband tog slut!
När ja kom hem vid fyra nått så lade ja mig och råkade somna på sängen, vaknade halv åtta haha typiskt mig!
Så nu när hela kvällen gått åt så vet ja icke vad ja ska göra nu..
SLAPPA vet ja att ja ska!

Kommentera

Publiceras ej