Min helg bestod av sång

1kommentarer


Igår så åkte ja in till viken och repade i en liten kyrka där vi brukar hålla till med tjejerna och det slutade med att i höll på i fyra timmar! Gosh.. min röst och hals var inte ok när jag kom hem sent på kvällen!
haha ser gul ut faan! Uppträdande lock.
Idag så sjöng jag, sofie och anna på röda korset som hade någon slags invigning, då vi hade elin som pianist!
Det var för det mesta bara pensionärer men dom är så gulliga och snälla! Vi sjöng 5 låtar och fick en bio biljett på 110 kr som tack! Feting najs!
Sen gick jag, mormor och mamma till jonas och käkade. Beställde hem från matkällan. ooh så gott det var med laxspett! Åkte sedan hem och har pluggat no... it sucks!
Nu ska jag snart åka till Hofors och umgås med min lilla babian!
HEJ

1 kommentarer

Anna Sahlin

20 Nov 2011 19:43

Hahahhaha tufft att vara sångare alltså... men KUL med :D

Kommentera

Publiceras ej