Life

0kommentarer


Idag fick ja gå upp lite extra tidigt för ja skulle in till öppethus och sälja lite smycken med mina polare!
Det gick ganska bra, fick lite sålt!
Vi stod i korridoren från 11-14.00 sen stack vi hem.
Jag och pappa åkte in till valbo och köpte en grej man kan hänga smycken på från Mio. Riktigt najs! Sen så var vi in på expert, gissa vem som har kommit med i iphone 4 gänget nudå!! Jo lilla lisa. Tyvär blev det ingen 4S men de skiter man väl i, ingen skillnad på dem typ.
Så nu har ja suttit hela kvällen typ åh säkerhetshopierat min lilla iphone 3G. Det går segt men sagta framåt!
Imorgon ska jag också upp i tid för att ja ska in till viken och sjunga med tjejerna. Så blir där ett tag, hoppas jag kan få fixa ett plast skydd till min nya telefon också så ja kan använda den så fort som möjligt! Sen ska väl pär få plats någonstans i mitt lilla schema haha!

Kommentera

Publiceras ej