Kalas och båttur!

0kommentarer

Igår så var jag på 35 års kalas hos min farbror. Jonas och jag cyklade dit, inte alls långt men en liten bit bort ifrån bara..
Vi käkade och hade allmänt trevligt!
Sedan trampade jag vidare hemåt och Pär kom och hämtade mig med sin bil. Vi åkte till Hofors för att åka båt med Agnes och Robin.
Väl ute på sjön träffade vi på lite folk, lyssnade på musik, myste och snackade skit. Vi alla fyra sov över i båten också, mysigt men jag hade jätte svårt att sova. + att jag blev jätteee kissis mitt inatten så jag fick gå upp vid fyra tiden ungefär. Aja iaf, när vi vaknade började det spö regna och åska lite lätt. Så fort tillbaka till bryggan och dra oss hemmåt!
Men det har varit en härlig kväll tyckte jag!
Idag så kom vi hem blöta från regnet och lade oss i pärs säng jag och han bara och sov i två timmar! Sköönt..
Ja annars har ja inte gjort något speicellt idag.
TJINNG

Kommentera

Publiceras ej