2010

0kommentarer

Orkar inte lägga upp bilder från året för de är alldeles för många! och vet inte vilka jag ska ta heller men skriva lite och lägga in  någon miniatyrbild kan ja göra kanske..

*i januari började snacka med en kille som heter Pär Andersson via msn o sms.
*Den 14 februari blev jag in love! oolalaa haha nä men då blev vi ihop iaf.
*Hittade på lite roliga saker med kompisar och gick såklart i nian på hedäng.
*Gick på melodifestivalen (repitionen hehe)
*Åkte till Polen med alla nior och besökte Auschwitz där några tårar föll..
*Åkte på RUM-festival, i örebro
*Gick ut nian och fick sommarlov
*På lovet gjorde ja inte så mkt bara slappa, eller jo jag firade midsommar hehe.
*Åkte till Spanien i tre veckor med familjen.
*Var mest i Gävle och Hofors under sommaren.
*På hösten började jag 1.an på handelsprogrammet.
*Umgicks med Pär mkt.
*Och nu till vintern har jag firat jul som alla andra svenskar och firat nyår med vänner.

Kommentera

Publiceras ej