4 days to christmas

0kommentarer

I förmiddags så åkte jag och mamma in till Gävle, för jag letade efter praktik plats. Jag vet att jag har en säkrad plats på Kajsas Skafferi.. Men jag är ändå sugen som mäklare. Så gjorde sju försök i gävle men de flesta sa nej, men jag har kanske EN schans att jag får en praktik plats på Fastighetsförmedlingen.
Och det får jag veta imorgon..
Ja sen så har hunnit köpt en julklapp. Käkade på Heart Break också med mammi!
Stack hem och letade mini julgran i skogen, som jag kan ha här inne i mitt rum. Den var jätte mysig och liten så den tog jag. Lät den tina upp lite i källaren.
Drog senare in och klippte mig hos Hair Company, där jag klippte mig kort.
Eller mellan kort eller vad man nu ska kalla det. Blev nöjd iaf!
Drog hem och fixade lite med julgranen och pyntade lite så nu sitter jag här och vet icke vad jag ska göra nu!

Kommentera

Publiceras ej