Med agnes!

1kommentarer

Idag blev det till att åka in till sandviken för att handla in nys skor, gympa dojjor och gardiner!
När jag kom hem så gick jag ut i solen och chilla, sedan blev det till att elda lite skräp på gården.
Nu ikväll har jag och agnes varit in till gävle och kikat på bio och käkat på coffie house, vi kollade på Rio den var grymt roligt. Nu sitter vi här hemma hos mig och chillar lite. Väntar på att pojkarna ska komma, iaf agnes kille.
Sen blire till att slänga sig i sin underbara säng!

1 kommentarer

kristin<3/ pärs syrra

23 Apr 2011 23:45

hej hej lisa jag var på rio jag me. jag var där med mormor och roger och bellis<3 vi gick på samma resturang oxså haha det var så roligt att ha dom fula hattarna på sig eller fula och fula ... nu ska jag sova ska hem i mon vettu ha det bra sås es vi nog snart<3

Kommentera

Publiceras ej