4 september

0kommentarer

Gick till 08.35 bussen imorse, för jag började 08.50. När jag kom till skolan så hade vi tydligen fått ett annat schema -.- och vi skulle börjat tidigare men de var inte vårat fel för att vi kom försent för dom hade ju inte sagt något till oss.
Började skoldan med matte, åå vilken matte lärare asså :o jaru sträng kan man säga " håll truten " säger han också ;P lite gammal sådär
Sen hade vi lunch, chikenbiiaatchh! gött !
Efter lunchen hade vi blivit delade i två grupper så några jobbade med näthandel och de andra jobbade med .. aa jag kmr inte ihåg, ja kom i gruppen med näthandel iaf.
Vi har ju inte fått nå datorer än så lite svårt att jobba då, men vi fick ett papper vi skulle svara på bara.
Svenska blev de sen, och då så gjorde vi någon tråkig och jobbig läsförståelse -.- skit jobbiga frågor och sånt .. men jag kklarade av alla texter iaf.
Sen åkte jag hem och har typ inte gjort något speciellt, bara varit lat ^^
jag idag i fina 3D brills ;)

Kommentera

Publiceras ej