Min lilla tisdag ..

0kommentarer

idag blev min sovmorgon förstörd av att mamma sa att vi skulle till um för hon hade bokat tid, haha trevligt dååe..
Skulle bara fixa p-piller. Men de tog en jädrans tid för den där tanten var så seg. Aja kom hem, käkade mat sen packade jag ihop gympaväskan och drog vidare till gympasalen. Vi spelade lite badminton och pingis hhaa.
När jag kom hem så kom jag på att de inte är någon orkester, överlycklig?!?! ;D
hehee så jag lade mej på sängen och sov en liten stund.
Vart väckt sen av pappa, han ville att jag skulle ta min kamera och knäppa kort på mammas bil för hon ska sälja den..
Happ då gjorde jag dee då, sen gick jag in och fixade till bilderna lite.
Pappa och mamma åkte för att mamma skulle testa bil. Så ringde dom och fråga vad jag ville ha från donken, så nu har jag tjockat i mej mat.
Plugga resten av kvällen och nu är de seriös pluggning.....
Gash!

Kommentera

Publiceras ej