20/3 -10

1kommentarer

tjohbree jag är i Sthlm :) vakna av att marika höll på att fixa sej lite. Vi hade bestämt igår att vi skulle gå ner tre våningar till min kusin Markus som fyller år idag. Så vi tog med oss fika och lite presenter, mkt att släpa på kan jag säga ;D
När vi kom ner till hans dörr så var de ingen hemma :o åå. vi gick upp igen, släpa upp alla mackor, kakor, presenter och juice ;) Så vi satt och festade lite kakor och mackor , de var våran frukost :)
Sen så drog marika, för hon ska plugga till ett stort prov. Så nu är jag helt sjäölv i hennes lilla 1a.  Så jag har gått här och lyssnat på musik, käkat lite kakor och macka ..igen , fixat mej och snackat med morsan i telefon. Hon ska komma till mej sen för vi ska dra någon stans :) hiihi

Jag vet att den här är gammal , men den lyssnar jag på just nu :)

1 kommentarer

CeciliaAnn

28 Mar 2010 21:40

sv: vet inte :S

Kommentera

Publiceras ej