♥ Dag 1 - Presentation av mig själv

1kommentarer

OKej eftersom dag ett var igår så kör vi den nu!;
Jag heter Lisa Margareta Hjälsten och är född på Gävle Bb den 14 maj. Bodde först när jag var liten plutt på Lillbacken i Kungsgården. Jag gick på Kungsgårdens dagis och det är något man kommer ihåg.
Sedan flyttade vi hit där jag bor nu och jag trivs här ute på landet. När jag var liten hade jag en katt som hette Mimmi och hon var den bästa katt jag någonsin haft! Jag har haft säkert över tio katter i mitt liv.. Är en katt lover om man så ska kalla det. Fast jag är inte snäll mot dom enligt andra hahaha. När jag var liten skjutsade jag runt dom i dockbarnvagnar på gatan och hade på dom täcke och lekte lekar, drog i svansen (tänkte det var ett koppel) hahaha.
Nog om det.. Jag har hållt på med musik sen jag var nio år alltså varit med i kulturskolan. Gick på teater även några år men sen tröttna jag. Efter teater så fick jag hys om fiol och det var min mamma som nästan tvingade mig att börja haha. Så då vare också flera av mina kompisar som börja spela också men dom la av typ direkt. Men jag fortsatte för jag tyckte det var kul. Sen efter det har jag varit med i olika orkestrar som i början när man var liten "Stråkdiggarna" sen blev det "Sandstråk" och nu "Violetterna". I åttan började jag och Sofie på kör och det håller vi på med än idag. Sjunger gör jag varje dag också. Så musik är en del av mitt liv.
Just nu går jag på Bessemer, Handelsprogramet. Och på fritiden umgås jag med vänner men mest med pojkvännen.
hmm ingen aning vad jag mer kan skriva om så det här får räcka. ♥

1 kommentarer

CeciliaAnn

03 Dec 2010 07:51

haha, dom två sista bilderna har jag tagit ju :o

Första bilden<3

Kommentera

Publiceras ej