irri dag med inställd lektion, fuck läraren

1kommentarer

Herregud nu ska ni få höra på min morgon...
Jag gick upp halv sju, fick skjuts av pappa till bussen halv åtta.
Bussen kom direkt och jag var jätte trött.. höll på att seriöst somna på bussen.
Klev av bussen gick och snacka med Robin Sjöström medans vi gick till skolan.
Sedan så gick jag iväg till där jag har fotografisk bild A.
Läraren hade inte kommit så jag och några andra satt på golvet utanför dörren och väntade på han.
Klocka blev halv nio och jag skulle ha börjat tio över åtta.... -.-
Han kom alltså inte! Ååå det var den ända lektionen jag skulle ha idag också! Snacka om att jag blev irri och gick därifrån, eller jag gick till cafeeterian och köpte godis för att pigga upp mej själv. Det är ju snart jul så ;)
Åkte buss hem igen då...
Onödig skoldag... åkte in och åkte hem typ direkt! -.- Kunde ha sovit hela morgonen
Och de gjorde jag när jag kom hem, slängde mig i sängen och sov tills halv ett! :D

1 kommentarer

CeciliaAnn

21 Dec 2010 16:23

hahahahahah xD aaaaaaaaw, inge kul när dom gör sånt där! Vem hade ni nu igen?

Kommentera

Publiceras ej