Detaljerad text av min dag !

0kommentarer

Kuuuul sov över hos pär. Men fick reda på kvällen att vi hade sovmorgon idag... åå jag åkte med kvart i sju bussen hem och sov lite tills jag åkte till skolan. Som började tio i tio..
Sen hem igen och fixa lite, så drog vi typ direkt till sandviken för jag skulle gå lucia tåg på bolaget. Gick väl bra!
Efter så gick jag till farmors affär satt där en stund men sen så gick ja vidare till min brors lägenhet. När jag kom dit så skulle han precis åka, men jag fick stanna där. Så när han åkte gick jag ner och beställde pizza på Matkällan, höll ju på att dö av hunger!
Han har inga bord ännu för han rustar ju så fick stå och äta på spisen hans ;) Mamma ringde och sa att ja kunde gå till mormor så de gjorde jag. Fan va det snöade då och blåste ..
Snackade lite med henne, sen viste ja inte vart vi skulle sjunga för vi skulle gå ett till lucia tåg. jaja men de löste sej efter att ha frågat tanter och de ena och de andra!

Kommentera

Publiceras ej