Länge sen...

0kommentarer

Herregud det var ju flera veckor sen jag bloggade här :O
Jag har haft så mkt att göra så man glömmer helt och hållet bort sin blogg, iaf jag xD

I lördags så var det ''Film kväll'' hos Cecilia =)
Vi kolla på: Horton, Click, Raise Your Voice, Sahara och Kung Fu Panda.
Frida, Katta , Carro och Carro var där. Men Carro och Carro sov inte över, dom skulle hem. :(

Käka godis, Snacka om allt möjligt och hade kuddkrig i mörker?.. :D Haha det var kul ju xD Blev väl slagen några gånger men gav igen =).
Vi somna sen typ vid halv 4 kanske? :)
Alla vakna och jag var ju liksom sist då på att vakna :D Ovanligt? näe jag som brukar vakna vid 12:00 vanligt vis då :) men nu vaknade jag 10:00, skulle varit lite pinsamt om man vakna typ vid 12:00 och alla andra hade typ ätit frukost haha xD
Men men... Vi käka frukost då, Klädde på oss och sen drog Katta hem. Sen stack Frida och sen stack jag :)
Hade en bra helg men roliga personer.
Bilder kan ni se på Cecilias blogg + att hon har en mkt bättre förklaring av dagen så läs också om ni orkar xD 

Kommentera

Publiceras ej