Skoolaa ...............

2kommentarer

Typ idag var det skola och det hände inte nått spec typ  ^^
Profiltiden var onödig, vi  var typ 8 st. Och Lisa (läraren :S) hon bah satt där och sa " Sääg nååt!.." Alla typ satt och väntade på att hon skulle göra något ju !? :P Hallå hon bara sitta på kattedern och saa åt oss och komma på förslag om vad vi kunde  göra ... ^^? Öö det är väl hennes uppgift att veta vad hon ska snacka om liksom :S Haha hon bah " Lisa, vad tkr du ?^^" jag baah " Inte vet jag, jag har inte hållt på med den här profilen förut hahah"

Asså ni som inte vet vad Profil är så ska jag väl försöka berätta för er vad det är.... Okeeej det är liksom så att man får välja om man vill jobba med något typ extra ämne eller nått .. man har inget val så man måste välja en profil.. :( Aja men det finns att välja bland: Estetiska ämnen, Ma-No, Idrott & Kommunikation ( jag har valt kommunikation just nu)

Iaf, skola är skola och då är det slappa som gäller.. eller? Nejh! Jobba typ första daaan haha fast det är itne riktigt första dagen det är början av veckan (A) Vi fick jobba med matte ........... :( BORING
Sen vart det språk och då så snacka vi bara typ om några ord och det är jätte jobbigt! :O haha
Och sist på daan var det syslöjd .. Jag och Emma hade tråk och var lite nedstämda såå vi gjorde armband i olika färger xD Vi fick börja tidigare än väntat och sluta tidigare också ^^ Nice som faan :P men Erika och Helena hade idrott istället för sy så dom fick sluta tidigare men åkte från skolan senare :P? hahaha aja! xD Tog bussen home och gick hem ^^

2 kommentarer

Cecilia

24 Aug 2009 20:49

Haha... det lät så kul. Du tog bussen och gick hem!! x'D

Lina Palm - FOTOBLOGG

30 Sep 2009 19:14

SVAR: Tack för din röst! :)

Kommentera

Publiceras ej