Järvsö

0kommentarer

Tja! Var ett tag sen jag skrev lite här på min blogg hehe, jag har typ glömt bort den :)
Men nu ska jag försöka ta nya tag och uppdatera lite mer.
I helgen var jag nämnligen på läger i Järvsö med Violetterna ( från kulturskolan då) =)  Vi var där från lördag till söndag.

Ljusnan
På lördag morgon åkte vi från Kulturskolan typ 08:00.
När vi kom in till Järvsö så åkte vi in till Järvzoo och gick runt där och kikade på djur och sånt :)
 

Järvzoo skyllt och flaggor.

Senare så när vi hade gått runt den låååånga vandringen runt där vid parken (eller typ berget) då var mina fingrar alldeles stela  typ :S De var så jävla kallt! Brr..
Aja iaf, Sen så åkte vi till skolan där vi skulle sova, äta och spela så packade vi upp våra sängkläder och fixade till sängarna så dom var klara. Vi fick käk ganska mkt, det var typ 3 tjejer och en kille som jobbade i det lilla lantköket :) De var liksom gammal stil på huset, typ tapeterna var gammeldags och dörrar och sånt.
Huset                                                                                             sängar

Vi spela lite fiol sen i några timmar, åt, rast, spela och sen på kvällen åkte vi till ett ställe som heter Stengård och kollade På en liten teater som hette "Amerika Brevet". Det var ungdommar som spela upp teatern, dom spela instrument ,dansa och sjöng =)
 
Stengård
Det var fullsatt i den lilla ladan som vi satt i och tittade i. Vi fick sitta lite huller om buller, det var såna där trä bänkar med ryggstöd som vi satt på. Sen när den var slut så åkte vi tillbaka till skolan och jag tror vi käkade middag då :P. Sen höll lärarna och några andra på kvällen att dansa nå typ folkdans, skit kul vare och titta på iaf :D haha. Alla blev typ yra och gick som om dom var lite fulla haha :) Sen vart vi trötta och gick och la oss.
Näst morgon så käka vi frukost fixa till sängarna och sånt. Vi spelade också lite grann. Sen bar vi iväg med bilarna hemåt. vi kom väl tillbaka till Kulturskolan vid 17:30 typ.
Japp så var den helgen för mejj, nu ska jag till Sandviken och klippa mejj shaoo! Kram 

Kommentera

Publiceras ej