På resande fot

0kommentarer

Bilden är tagen utav http://caophotos.blogg.se/
 
De senaste veckorna har jag åkt hit och dit och nu känns det bra att få vara hemma lite!
På sportlovet åkte jag på studentkryssning, vilket de flesta gjorde i min ålder. 

Sen dan efter den så tog jag tåget och åkte 52 mil söderut till Pär. 
Vi var inte bara i hans stad, Kalmar. Utan vi förflyttade oss till Ljungby över helgen. 
Väl i Ljungby kollade på Stiftelsen och dom var grymma, nackdelen var väl alla fyllosar som skulle trängas.
 
Jag åkte sedan hem på söndagen. På måndagen var jag på ett plan mot Holland.
Har varit där den senaste veckan och varit utbytesstudent. Hamnade hos en jättetrevlig familj, kan berätta mer i ett annat inlägg.
 
I fredags kom jag hem från Holland och jag känner mig nöjd över dessa två veckor! Jag älskar att resa och gör gärn om det igen. 
/Globetrotter
 

Kommentera

Publiceras ej