Glad Alla Hjärtans Dag

0kommentarer



Ja idag är det glad alla <3-ans dag. Blev mycket onyttigt och gotti gott i skolan. Men vad gör de? det är ju som sagt en kärleks dag och mat är = kärlek! Vi chichar har beställt hem massa nytt i kollektionen och vi är super taggade på att börja göra nya smycken och sälja detta till goa kunder! 
Jag har varit och spelat lite kärleks låtar efter skolan som; Love me tender, Titanic och Kärleksvals. På Folketshus, en vanlig månadskonsert som hålls varje månad. Jag spelar fortfarande fiol om ingen visste.. Vi spelade med massa "små barn" och det hela gick fort.
Skjutsade hem Sara och åkte sedan hem och åt lite. Jag har även hunnit köpt en choklad från min praktikplats och sitter nu och små äter lite från den!
Nä du nu ska jag sätta igång med lite plugg! Tjingepling...

Kommentera

Publiceras ej