X

0kommentarer

Har varit med Pär och tofflat under lovet för det mesta och det är så mysigt!
2012-04-13
Vaknade upp hos Pär och han meka bil på förmiddan och jag satt och gjorde han sällskap ute. Sedan drog vi in till besiktningen för att besiktiga hans bil. När det var klart stack vi hem till hans pappa och snackade lite. Vi blev hungriga så vi drog senare på kvällen till American Pizza place. Guuu' så gott det är med el taco! Jag gjorde en liten sightseeing tur i Sandviken för Pär. Sen drog vi hem till mig och sov fixa min säng och sen sov vi gott. 
Händelserik dag må jag säga!!
2012-04-14 
Idag så vaknade jag av att min fiol lärare ringde mig och påminde mig om den lilla konserten vi skulle ha idag på förmiddagen. Jahapp det var bara att gå upp och duscha åh göra sig i ordning. Lämnade Pär hemma (haha ååh lilla bebisen då). När jag kom in till Folketshus så var det bara jag av två andra fiolister som var där. För jag är med i Cirkusorkestern och det är inte bara fioler med där det är trumpet, trombon,piano,trummer och fiol då. Vi håller på och övar inför en teaterföreställning som vi ska vara med och spela i. Den går av stapeln 21/4,22/4 och det blir fyra föreställningar på en helg! Men det ska nog gå fint! Som sagt... vi spelade idag på biblioteket och det var småbarn där + teaterelever som hade klätt ut sig till clowner osv...
Efter det gick jag, mor och bror till mormor och åt lite mat. Sen uträde vi lite ärenden på stan. 

Nu precis har jag kommit in från en jogging tur. Det fick bli 3,5 km idag! Rätt så bra tid också. 
Nä så nu ska jag ta tag i de läxor jag inte gjort under lovet!
Tjing!!

Kommentera

Publiceras ej