I'm flying! Young love

0kommentarer

Veckorna går så fort, redan torsdag. Känns inte som vi gör ett skit i skolan heller. Vi håller ju bara på med UF och alla andra vanliga ämnen. Men den mesta av tiden går åt till att hålla på med företagen. Soft ändå! Det ända som ligger och besvärar mig nu är Svenska recension av en bok som ja inte ens läst klart med ja ska göra recensionen ändå. Sen så har jag klantat till mig på matte omprovet så jag får göra om det igen. Alltså tredje gången gillt nurå för matte prov!
Utanför skolan så sjunger jag och spelar, så det rullar ju på och jag fyller dagarna med något vettigt iaf! Och snart kommer juletid och vi har redan börjat öva på lucia låtarna och så har vi börjat spela christmas classic. Tror ja kommer få bli lucia i år för de småtågen vi kommer gå! Spännande och ha ljus i huvve! usch stearin....
Nä men nog om de! Nu till helgen ska CHIC UF stå och sälja på öppethus på bessemerskolan. På Lördag kl 11-14, så då tycker ja ni kan komma och kika. Det är inte bara vi där utan det är även 21 andra uf företag som kommer stå i korridoren. Så kom vettja.
nu ska ja kika på en film som är exakt som min bok. eller va ska man säga, boken är som ilmen? Iaf Flyga drake.
HEJ

Kommentera

Publiceras ej