Do or Die

0kommentarer

Hej!
Det var grymt längesen jag skrev här... Jag känner inte att jag har tid och lust.
Men jag kan dra en lite låda om vad jag har haft för mig i sommar! Jag tog studenten den 14:e juni och därefter firade jag midsommar med Pär och min släkt. Åkte till Spanien, varit arbetslös, jobbat lite på Cajsas, åkt till sthlm med Amanda och träffat Marika. Sedan har det hänt en massa, men som sagt mitt minne är inte det bästa tyvvär...
Jag som trode lilla jag skulle sitta inne hela sommaren men jag kan säga att jag har haft fullt upp ändå! Sjukt vad jag har festat under juli och nu början på augusti när jag tänker efter. Varenda helg sen juli nästan... Goooshhh.
 
 
En nyhet, jag skrev in mig på körskolan idag... iiiihhh! Börjar redan imorgon, så nuu jävlar ska de bli något av mig med. Fast jag kan erkänna att jag är nervös att köra på någon stackars tant eller in i massa trottoarkanter haha!
Nej men stressiga lisa ska väl ta det lite luuuuugnt. 
 
Orkar inte täkna nu på vad jag mer kan få ur mig att skriva här. Eller jooo! Kom till Cajsas på ons och tors för då är det utförsäljning :( Jag jobbar då, så skynda er att fynda!! Först till kvarn som sagt. 
 
 
Kan säga att jag fick en sån där superglaaaad känsla i kroppen, ja men skriv upp det du i din anteckningsbok! ;) 
 
 
GOD NATT imorgon kommer en ny spännande dag, shoobro! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej