2012-11-08

0kommentarer

Denna vecka ser ni Lisa glad och att hon är på ett strålande humör! Det är så att jag kanske får extra jobb i jul och jag är bara positiv annars på livet. Kan ju vara för att en tung dryg börda har försvunnit (matte prov) och att jag är ganska så säker på näst kommande prov in schuul. 
 
Efter praktiken idag drog jag till Fridhemsplan och gick in på Västermalms galleria. Jag skulle egentligen dit för en sak men jag fick med mig lite fler saker hem, "Opps". Mitt ärende var eller det jag skulle köpa var ett slags vajer av något slag eller vad man nu ska kalla det. På det snöret kan man fästa klämmare på, som på sin tur fäster foton på klämmarna.  Like this.... 
Den ska jag sätta upp på min vägg i mitt rum och dekorera med tjusiga bilder! Från Granit, 129:-
När det köpet var klart så gick jag och köpte en snygg vit tröja med en gullig paljettkrage på. HM 299:-
(ta inte minen för seriöst...)
 
Sedan fick jag med mig lite smycken så som örhängen, armband och nagellack. Gina tricot 
 
 
 
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN GLITTER!!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej