Min helg!

0kommentarer

Jag är sååå dålig på att uppdatera så det är inte klokt!


I fredags stod jag på UF mässan med mitt uf företag CHIC och sålde många smycken! Stod i fleeera timmar, från 12-18.00 om inte meeeer.



Efter mässan åkte jag hem och fixade mig på några minuter sen mot sofie, hon har fyllt 18 år så hon hade ett litet kalas hemma. Det var mexikanskt tema med tacos och tequila inkluderat! Vi hade jätte kul och åt en jätte god kaktus tårta. Jag sov över, det gjorde även Bea. Vi alla tre som i samma säng vilket var lite trångt. 



Igår (lördag) så åkte jag, Pär, Malin och Raymond in till Göransson arena för att kika på lite fotboll och Norlie & kkv. Men vi ann bara se typ två matcher. Jag träffade även Julia, Magda, Henka, Marcus och massa andra... Pärra skulle dra vid 24.00 för att vara taxi så jag stannade kvar med alla de andra och kikade på Norlie & kkv. Så himla bra var de inte men något att titta på iaf!


Nu idag så tog jag en jogging tur runt pansionärs rundan, haha det är en vända på 2,5 km.

Kommentera

Publiceras ej