Gottigott på min praktikplats!

0kommentarer

Idag sken solen som om det var sommar nästan. Jag blir så glad av vädret! Det resulterar till bra insats innom praktiken även. Vi plockade fram mera glassorter idag och guu så gott! Ni ska bara smaka på glassen som heter Cookie. Den smakar nästa som Ben & Jerrys cokie någonting, fast mycket bättre, äkta glass och bättre kvalite! MUMS!
Har även stått ute på eftermiddagen och haft smakprov på ostar, vilket resulterade till mera kunder. Det kom fram många nyfikna och hungriga som ville prova vår ost! Mycket god :D
Efter praktiken, 18.00 så hämtade Andre och Mickis mig på stan. Vi åkte till Monroes och käkade, vi tänkte gå och kolla på en träningsmatch som vår kompis spelar i men vi sket i det i sista sekund. Därför att det var kallt ute och vi hade inte nå bra kläder på oss, sen så var vi inte heller så taggad på att komma just då. 

Nu när jag har varit hemma så har jag inte gjort ett piss, snackat med bror typ haha.
Fick även ett sms nyss som gjorde mig glad!!

Kommentera

Publiceras ej