Myser inne tyvärr

1kommentarer

Ja det är inte så att jag är frivilligt innomhus idag. Men jag är tvungen pga febern.. Man ser på Facebook att alla är ute i det fina vädret som var idag. Lägger ut bilder osv, inte lite avis man blev då!
Jag kan säga att innan jag skulle sova igår natt så hade jag 40,5 grader i feber. Det var inte kul, åt massa Iprem och Alvedon. Men somnade tillslut gott. Idag har febern gått ner, har mellan 38-39 grader.
Kommer inte gå på praktiken imon, för jag har ju den där influensan som går och den smittar väldigt lätt.

Nä nu hoppas jag att jag blir friskare!! Har inte kunnat träffa min boyfriend sen söndags, saknar den kärleken!

Nu ska ja fortsätta göra det jag gjort hela dagen. Ligga i sängen...

1 kommentarer

Anonym

30 Jan 2012 21:53

Fy sjutton.. Tycker synd om dig stumpan! Krya på dig! :)

Kommentera

Publiceras ej