MITT 2011

0kommentarer

Nyårs loocken, aa jag gck inte runt med jacka hela kvällen! jag var på väg ut ;)
Hade en ful jävla vit gran, no chistmas at all!                           Träffade Helena en del
Många klasskamrater försvann från vår klass.                  Men jag fick lära känna de andra lite bättre!
Köpte ett massa pp i förvaring, men de är nu slut.
Helena sov över, kikade på film och dampa.                Vi var även till Valbo och åt gott på IKEA.
Pär var alltid så taskig mot mig, det är han än ååh ;)!
Mamma och jag åkte skidor och hon vurpa haha.
Kattmamman kom över och vi pluggade och pluggade!
Mitt katt älskade denna kudde, typ juckade mot den och trampade.. Usch den hamna i sopan!
Hade en liten lugg period.
Träffade, Jonas, Tobbe och Erika. Käkade pizza!
Familjen blev samlad!
Klassfest i Hammarby!
Vi gjorde nå Ica skit i skolan!
Mina katter åt upp våra blommor!!!!
Någon tyckte jag hade farligt rum, opps!
Promenix med mamma
Den här månaden kände jag mig snygg!
Var aktiv inom skidor och att röra på mig överhuvudtaget.
Har aldrig mått så sämst som jag gjorde denna dag, förlorade den jag älskade mest i 24 timmar..
Dagen efter så kikade jag på Håkan Hellström med bror, kan säga att alla hans låtar betydde mkt då!
Stack till sthlm och hälsade på.
Käkade på en mexikansk restaurang med Micke, Maria, Robin, Agnes och Pär.
åkte till Söderhamn (tror jag) på en UF mässa. Förstörde min kära kamera då också :(
Gick på bio med Helena och andra personer, måånga gånger!
Åkte lite bil här och där med Pärra!
Vi passade på när solen kom fram!
Provade telletabis dräck för första gången med Mickis!
Var väl lite ego som vanligt!
Åå kollade på Bigbrother varje jäkla dag!
Gjorde en underbar frilla på Jullan.
Jag och min kusin hoppandes!
Sista april firades med mina klasskamrater i storvik och hammarby.
Queen konserten jag var med och spelade i var cool!
forsättning följer! :)

Kommentera

Publiceras ej