mina låtar de handlar om dig

1kommentarer

varför gillar ni en brud som mig! Jo för jag är världens coolaste, tar inte såå mycket skit. Därför jag får aldrig skit. I dont mess with people,thats my secret! ursäkta för min engelska om det är någon som är proffisionell här?
Om det är någon som är proffs så är det ju jag. Gud i himmel! humörsvängningar går uppåt och nedåt?! eller är man bara lite less på sig själv.. ja jag tror nog de. Ingen framtids bild eller plan, ingen trovärdighet om mig själv. Kvällarna blir ensamma och tankarna går och går.. men kommer oftast tillbaka hoho. Just nu? jag är trött för tillfället! varför skriver jag detta oskylldiga konstiga inlägg om ditten och datten? jo för mitt huvud snurrar runt och får huvudvärk av allt dess tänkande.
Nu till punkt.   .
P.S Im going CRAAZY

1 kommentarer

Anna Sahlin

06 Jan 2012 16:07

haha du äger lisa! Glöm aldrig :) Ååå btw, hör av dig om de e nåt <3 :)

Kommentera

Publiceras ej