Feber

1kommentarer

Jag hinner inte blogga så mycket, för på måndagar och fredagar har jag som sagt praktik.
Men jag kan säga vad jag gjorde igår åtminstonde.
Åkte först till Gävle för att fixa nytt pass för mitt gammla skulle gått ut nu i februari. Fick göra fingeravtryck skriva min fula signatur + foto. Man blir aldrig bra på ID/pass kort. Sen så skjutsade mamma in mig till sandviken för praktik. Jobbade och stod i. Fick sån huvudvärk vid slutet av praktiken så då blev det lite segt. Slutade kvart i sex för jag skulle försöka hinna till Apoteket, men det var jätte många kunder så jag vände och drog till bussen.
Efter ett tag jag hade varit hemma så kom min kusin Markus. Det var roligt att han kom! Fast vi käkade lite tillsammans med familjen och sen stack jag in till Gävle på bio.
Jag och Michaela gick på Mission Imposibole. Den var riktigt bra!
Hennes mamma var snäll och hämtade oss så ja kom hem vid halv ett tiden och försökte sova.
Men det gick inte, kallsvettades och darrade om bena. Vaknade upp flera gånger under natten och kunde inte sova.
Idag har jag feber och ligger i mys kläder i min säng.
Hatar åh vara sjuuuk!

1 kommentarer

Amanda Örtenhag

28 Jan 2012 16:05

Sv: Tack så mycket Lisa :) och det är klart du får använda programmet ;)

Kommentera

Publiceras ej