Mange hejåhå

0kommentarer

Pengarna är återfunna och de har aldrig heller varit stulna. Jag som är senil hade lämnat kassaskrinet till Mona (lärare) förra veckan. Kommer inte ihåg att jag har gjort det ... aja men det var bra!
Datorn är dock gone.. men får en ny a skolan så det är chill, men min jävla krönika är borta som vi ska skriva till Svenska B. SKITKUL börja om.
Igår var jag in och sjöng i jubileums tältet med kören. Det gick väl lite sådär och vi var väl inte så himla bra. V sjunger så jäkla tröga låtar så jag vet inte vad..
Vi stannade kvar i tältet och väntade in Mange Makers!
Gick inte till praktiken idag, vill vila upp mig helt! Ska bara vara hemma ikväll och äta kebab chips hihi..
Imorgon ska jag till västerbergs folkhögskola och vara på kulturskoleläger. Jag ska vara en slags ledare under kvällen med några andra tjejer!

Kommentera

Publiceras ej