Friluftsdag!

1kommentarer

Här är några utav våra fiskar som vi fick upp i vårat lag.

Grabbarna fastnar med kroken i isen.. tjejerna fick komma och hjälpa stackarna, suck haha.

Julia hade med sig goda Tom & Jerry kakor!
Flashbacks från utflykter med skolan när man var liten.

Och här sitter jag med min utrustning och allt, pinne till pimpelspö även!

Slappar ute i solen!

Vi hade pimpeldag ute i Korsika här i Kungsgården. Det gick bra för oss, för våran klass vann! Vi fick ihop till 8 fiskar. Jag fick dock inte upp någon, hade inte heller ett riktigt pimpelspö. Gjorde ett eget av en pinne och fiskelina plus krok. När jag kom hem så gick jag direkt ut och åkte lite skidor på den enda snön som fanns kvar på åkern. Åkte en liten vända i solkskenet. När jag kom hem igen så satte jag mig på altanen och solade lite haha, tidigt ute i år!

1 kommentarer

Cecilia

24 Feb 2012 01:59

För någon anledning kan jag inte kommentera ditt senaste inlägg, men du menar nog hair och inte hear ;)



Fyndig du är som gör din egen lilla pimpelspö! Haha, länge sen man hade tom & jerry kakor!

Kommentera

Publiceras ej