Bye bye Johnny

0kommentarer

2012-04-12
Såhär såg min torsdag ut!

Dött..dött...dööött...TILL STORVIK!
Haha men typ så var det, man har planerat något och då gör man inget annat under dagen.. eller det brukar kunna bli så för mig. Så iaf, jag stack till storvik för att träffa min sjung tjejer som jag går med i kören. Anna, Sara och Julia. Vi började med att gå och handla tacos, glass och chips! Vi tilllagade maten sedan hemma hos Julias killes lägenhet. i hade riktigt kul med smält ost och annat trams. Vi hann precis laga så vi hann med att se Hockey matchen mellan Brynäs och Skellefteå. Efter matchen sjöng vi singstar och hade allmänt kul med peruker haha!

Pär var på matchen så han och Oskar kom och hämtade upp mig på kvällen. Så åkte jag vidare till Hofors med Pär.

Kommentera

Publiceras ej