My life!

2kommentarer

Sry, jätte dålig uppdatering.
Ska försöka berätta vad som händer i mitt liv just nu.
Ööm vi har börjat sålt CHIC UF i korridoren, det går bra och det är jätte kul tycker jag.
Vi håller bara på med UF i skolan, vi har typ inte tid med något annat. Tänker bara på UF heeela tiden, gosch!
Sen så har jag kommit igång med fiolen och kören igen.
Idag så var jag hos Pär (sov över från fredag tills idag).
Vi båda har fått ont i halsen, jävla skit vill inte bli sjuk nu!
Vi har myst och slappat lite i soffan på eftermiddagen och även kika lite när han meka med bilen.
På eftermiddagen så fick jag skjuts till Jonas.
Där var mamma och pappa, så vi åkte vidare hela familjen mot valbo. Käkade på IKEA och kikade lite där.
Sen påvägen visade Jonas mig en App som heter Geocaching, det är typ som en skattkarta eller något sånt.
Folk har gömt saker i skogar, under stenar, under broar osv och så ska man leta efter det.
Man får beskrivningar på telefon om kompass och hur långt ifrån man är från saken.
Jag och pappa testade det, och det var någon som hade gömt en liten låda uppe vid vattentornet!
Haha vi gick där vid skogen och letade efter den lilla lådan.
I den låg det lite små prylar och en loggbok där folk hade skrivit namn och datum.
Tror jag ska leta på flera skatter hehe,  var ju ganska kul det där!

2 kommentarer

CeciliaAnn

17 Sep 2011 23:07

Ååååh, vill också föra det där geocaching, verkar hur kul som helst! Men inte har man någon Iphone... ;o

CeciliaAnn

17 Sep 2011 23:12

sv: va söt du är Lisa!!



Du får hjälpa mig sen att välja ut det jag ska köpa från ert UF! ;D

Kommentera

Publiceras ej