Roadtrip med pappsen!

0kommentarer

Igår så åkte pappa och jag till Gävle, käkade på donken, gick i affärer. Han köpte kläder och ja köpte ett par örhängen bara. Vi åkte vidare mot Mercedes i gävle och han skulle snacka om bilen, för han har fått rost tydligen. Aja så vi åkte till olika bilaffärer och kikade på bilar och snacka runt lite. Åkte senare och köpte glass. Drog senare hemåt. Vi var kanske hemma i 10 min, sen så åkte vi vidare till Svärdsjö, för mamma och mormor var där med moster och hennes man. Vi ville överaska dem med att inte säga att vi kommer. Men när vi kom till stugan så var de inte där. Så vi ringde mamma lite diskret sådär och fråga var de var och vad de gjorde. Så vi åkte dit de var och de var i sundborn. Käkade ännu mera glass där, tjockt! Drog tbx till deras stuga och käkade sedan åkte vi hem igen.
Direkt när jag kom hem fick ja packa ihoo lite grejer och hoppa på bussen till Hofors. Sov över hos pär.
Idag: fick jag gå upp med tuppen, vid 07.00. För han ska ju jobba, så han skjutsade mig hem och jag gick mig och sov direkt. Sov tills nu. Nu ska ja käka!

Kommentera

Publiceras ej