Summer 2011

0kommentarer

Tänkte resumera min sommar i lite bilder som jag och vänner tagit!


Drog iväg till Spanien med släkten!



Har spenderat många timmar i valbo med lite olika personer!


Bessemerfesten med Michaela, Erika och Alicia!




Umgåts med min broder!



Myst med Helena och godis




Var hemma hos Agnes Koch och flög på hästar haha!



Åkt båt



Varit på Grönalund med Agnes Å, Helena och Terese.



Var i Sthlm sen med mamma och träffade på min kusin, vi gick och hade kul i kungsträdgården.



Gått på bio måånga gånger denna sommar...



Var i Håsjön med Pärs släkt två dagar.



Besökte furuvik.



Varit på Gävle sommarkväll med Michaela två gånger.



Träffat den här lille snubben ganska många gånger, fast han har jobbat hela sommaren så han har inte haft nå sommarlov den stackarn!



Ja som ni ser har Michaela och jag varit i Gäve många gånger, men denna gång så var vi på sommaryran. Åkte karuseller hehe!



Träffade helena för inte så länge sen, sa farväl till henne för hon har nu flyttat till Gotland.



Och sista sommarlovs dagen tillbringade jag med de här tre goa flickorna!

Tacko heeeej

Kommentera

Publiceras ej