Roar mig med några frågor

0kommentarer

Hur många sms har du skickat med din telefon?- Det vet ja inte, har sparat alla frn 2009 så de är nog en hel del. Inte orkat radda, för lat!
Vem kysste du senast?- Pär Andersson.
Vem kramade du senast?- Någon i klassen tror jag.
När såg du din bästa vän senast?- Igår tror jag.
När vaknade du i morse?- 07.00
Gillar du hästar?- Njae, sådär då!

Vem hade du velat träffat nu?- Någon rolig och mysig person, vet dock inte vem!
Är du kär?- Oja!
Vad tycker du om kärlek?- Det är en underbar känsla, att veta att någon verkligen bryr sig och tycker om en för den man är.
Saknar du någon speciell person?- Ja de som har gått bort..

SENASTE PERSONEN
Sov i din säng?- Pär, och min katt Leon.
Såg dig gråta?- Michaela tror ja.
Fick dig gråta?- Hemlis.
Skällde på dig?- Brukar inte vara någon som skäller på mig haha! Är ju så snäll (a)
Du gick på bio med?- Michaela

HAR DU
En digitalkamera?- Ja
Egen dator?- Ja
Egen tv?- Ja
Eget rum?- Ja
Egen bil?- Nej, tyvär..

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- Ja det gör jag.
Har du någon gång blivit sårad?- Ja.
Kysst någon under dom senaste 2 veckorna?- Ja.
Har du sårat någon?- Vet ej.
Haft sex?- Ja.
Tror du på distansförhållande?- Ja, det kan funka..
Ditt längsta förhållande?- 1 år och 6 mån.
Har någon sårat dig det senaste året?- Ja.

HAR DU NÅGONSIN
Ätit en råtta?- Men usch, de är ju typ farligt att äta!
Gjort något du ångrar?- Ja.
Ätit en hel tårta?- Näe.
Velat försvinna?- Nja..
Skrikit på någon du tycker om?- Kanske jag har.
Sagt jag älskar dig och menat det?- Ja, det gör jag alltid!
Åkt polisbil?- Nej
Åkt ambulans?- Nej

Kommentera

Publiceras ej