F.U.C.K

0kommentarer

Morgonen började med att Emma kom hem till mig och vi käkade lite frukost osv, packade ner systemkameran, cola i en vattenflaska och ett paraply. På väg till bussen så spöregnad det typ, så vi gick där som mary poppins med paraply i handen.
När vi kom till skolan så stod vi under tak och väntade på bussen för vi skulle vidare till Söderhamn med klassen.
på bussen upptäcker jag att hela väskan är blöt och klibbig, tar upp plånboken.. alla sedlar är blöta och klibbiga + korten... värre vare med min system kamera!
Ååå hela den var kladdig och blöt.. inte startar den heller!
Fuck it säger jag, hela bussresan ner eller upp what ever så satt jag och torka sedlar, väskan och kameran med servetter....
Så jävla synd att inte kameran vill starta, värd flera tusen också. Den vill bara inte starta.
Ska gå till fotobaren imon eller nått och fråga om dom kan hjälpa..

Kommentera

Publiceras ej