Donken/ Mopedbil/ Valbo

0kommentarer

Efter skolan så följde jag med Stina till donken, min hammburgare var tog sin tid på sej att bli klar så stina hade redan hunnit käka upp + att hennes mamma hade kommit så jag satt där och käka själv ;P Så kommer killar från min klass in och mobbar mej för att jag sitter och äter själv! buhuhuhuhuhu:( näårååå :P
Iaf efter de så skulle jag vidare till stan och när jag går över övergångstället så åker johan förbi med sin mopedbil så han smsa mej om jag ville ha skjuts hem, men då satt jag redan på bussen. men jag hoppa av och åkte med honnom. Han skjutsade mej till grandgården så fick jag cykla resten av biten hem.
När jag kom hem så åkte mamma och jag till valbo. Shoppa lite kläder, lite och lite kanske inte var de rätta ordet... varje gång blir de så mkt! förstår inte hur ... ;)
Vi blev utslängda från valbo iaf för dom stängde vid åtta haha. Inte utslängda men vi gick ut själv haha!
Nu ska ja göra nått vettigt.
HÖRS HEJ!

Kommentera

Publiceras ej