Får dator idag!

0kommentarer

Dagen började med att jag gick upp 06.30!
Sen åka till skolan.
När jag kom till skolan mötte jag upp Stina och Matthias och gick på lektion.
Vi hade Fotografisk bild A med en snubbe, vi fick gå och knäppa kort och typ larva oss lite hehe. Sen kom vi tbx till klassrummet och lekte ännu mera på photo-shop :D
När klockan blev 10.00 slutade vi den lektionen och vi gick in till cafeterian och jag råkade försötra lite saker där ;) eller en liten sak bara ^^
Så vi satt där tills matan öppna, men de var inge god mat så vi drog till donken och käka. Fortfarande var jag med Stina och Matthias.
Käka där och slappa.
Sen drog jag till bussen och dom till skolan igen. Jag skulle inte va med på gympan. Är ju fortfarande förskyld...
När jag stod vid busshålmsplatsen kommer mamma och pappa å kör förbi med en bil som dom typ testkör för mamma ska köpa ny bil.
Fick skjuts av dom hem och nu sitter jag här och försöker komma fram till min fiol lärare för att säga att jag inte kan komma på fiolen idag.
SHIT VA MKT JAG SKRIVER.
kortfattat: Vakna/Skola/En lektion/Donken/Skjuts hem/


Kommentera

Publiceras ej