11/5 -10

0kommentarer

haha jag har de så jävla chill idag ;P
Det började med:

*Fick åka bil till skolan ;)

*När man kom dit så hade vi so på morgonen, de var ganska chill..

*Sen så hade jag ingn no för läraren var inte där, och jag har två no lektioner idag ;D

*Så gick och köpte en macka och gick ut i solen, precis då så ringde brandalarmet så vi slapp gå ut i onödn ;) haha så slappt ;P

*sen så hade jag bara rast.

*Skulle haft språk sen men jag hade vikarie så honkunde ingen spanska sa hon så jag åkte hem innan spanskan börjae.

*Jag skulle också haft idrott idag men vi fick skriva på ett papper, så jag skulle få göra ett prov sen någon gång om eriotri eller vad de nu va..

Åkte hem med 11.00 bussen :D


I do not care what you say behind my back, du får igen förr eller senare..
I Love The Life I Live And I Live The Life That I Love


Kommentera

Publiceras ej