18/3 -10

0kommentarer

tjoh kom hem från skolan för typ en timme sen eeller nått :) Imorgon bär jag av till STHL ;) Kusin och morbror fyller ju år, så ska ta och fira  dom lite. Jag kommer nog bo hos  min kusin Marika som bor typ i söder, jag kommer inte ihåg vart hon bor :P Hon flyttar ju runt hela tiden så man håller inte koll.
Så idag ska jag ta och packa väskan lite för jag hinner nog inte packa imorgon så mkt för jag har tagit ledigt från skolan för vi åker vid 14.00 tiden. Så jag kommer nog inte vara så uppdaterad på bloggen när jag är där :) Vi höres efter helgen är över, kanske hinner med ett inlägg imorgon.. de får vi se ;)
Ha de ! :)

p.s Vafan äre för reklam med blå killar som står och viftar på huvudet :o The blue man group.. Sökte på spotify, jätte konstig musik hhahaha ^^

Kommentera

Publiceras ej