Sandvikens kyrka!

1kommentarer

åker och repar nu hejsa!
GENREP inför adventskonsert

1 kommentarer

Camilla

03 Dec 2010 20:22

Hej, Grym blogg!. Jag har nu fixat bloggsvar för jag får in många frågor om bl.a foto & retuschering så nu kan ni skicka in era frågor där och så får ni ett svar inom 48 timmar. Du kanske har någon fråga till mig som inte har med foto att göra, och har du det så fråga på! :) Jag ska även lotta ut 2 inbjudningar till bloggsvar och så ska jag fixa en tävling där ni kan vinna något som har med foto att göra. Det kommer bli innan jul men när vet jag inte än. Om något intresserar dig så kan du självklart följa bloggen för då ser du det senaste som händer. Titta gärna in i bloggen och skicka gärna inväg en fråga till mig på bloggsvar som du hittar i menyn på bloggen. Ha det bra ikväll // Camilla ^^

Kommentera

Publiceras ej