Sammanfattning år 2010

1kommentarer

Nyårstestet!

Här är en sammanfattning genom mitt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inget nyårslöfte :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp
4. Dog någon som stod dig nära? Ja Olivia :(
5. Vilka länder besökte du? Spanien
6. Är det något med år 2010 som du vill ha år 2011? Kärleken!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 14 feb
8. Vad var din största framgång 2010? Självförtroendet och vågar mera
9. Största misstaget? jadu de kommer jag inte på ..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Magsjuka, ögoniflamation, öroninflamation och feber
11. Bästa köpet? Ppiller ;)!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och Godis!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja min pojkvän gör mina dagar

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka waka och we no speak americano
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och varit ute mera!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sutti hemma och dega
18. Hur tillbringade du julen? Ska vara hos farmor och farfar och träffa släkt.
19. Blev du kär i år? Ja det kan man säga ;)
20. Favoritprogram på TV? Lyxfällan och Hollywood fruar
21. Bästa boken du läste i år
? I have life
22. Största musikaliska upptäckten? Nicki Minaj
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Dator!
25. Något du önskade dig men inte fick?
kommer inte ihåg..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fira med släkten hemma hos oss
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Träffa vännerna mera!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Typ inget speciellt men försökt att förändra min stil lite efter modet ;) jaja ni fick ju se hur de gick med de :)!
29. Vad fick dig att må bra?
min självkänsla
30. Vilken kändis var du mest sugen på? --
31. Vem saknade du? Olivia ♥
32. Den bästa nya människan du träffade? Pär!♥ (fast träffades 2009 men skit samma)


Andrea & Jag i Polen vår 2010

Cecilia & Niusha i Örebro sommaren 2010


Helena & Johan Hemma hos vinter/vår 2010

1 kommentarer

CeciliaAnn

16 Dec 2010 18:00

Haahhaha, shiiiit va trött jag ser ut i bilden! :o

Kommentera

Publiceras ej