Påsklov:D!

0kommentarer

3 April
Sov över hos Pär i helgen :)<3
Vi var ute och träffade lite folk, drog till Torsåker och åkte lite epa osv.. Sen följde Micke och Maria hem till Pärs place, och vi kollade på film. Hahah både Micke och Maria somna under filmen  ;) Vi fick väcka dom med vatten :D hihi dom åkte hem någon gång vid tre tiden. sen somna vi också tillslut... efter ett bra tag :)





4 April

Vakna hos Pär och hade inte sovit så mkt under natten. Så var skit trött, vi gick som zombisar. jag skulle sen dra till Sandviken och träffa lite släkt. Höll på att somna på bussen in! Men jag höll mej vaken av ett spel på iphonen.
kom till sandviken och käkade lite mat där och snacka lite :)
Sen åkte vi hem runt 22.30 tiden, fett trött var jag! Så jag gick och lade mej när jag kom hem sen;P

Kommentera

Publiceras ej