Bakluckeloppis, Årsunda

0kommentarer

Tjena! Igår så var det loppis vid Parkhallen i Storvik. Morsan och jag hade ju bakat till de. Så vi var oh lämnade de och då såg vi att erika och hennes föräldrar hade ett litet bakluckeloppis så jag stannade kvar där och hjälpte dom hehe :)
Sen så kom Tobbe och Jonas på moppe till Storvik och jag hann inte va med dom så länge för då kom morsan och farsan och hämtade mej för vi skulle åka och käka på lappens :)
De var gott, såg farfar där också med en annan gubbe haha x)
Iaf sen så åkte jag hem för jag skulle sätta på mej lite mer kläder för det var kallt som satan tyckte jag ;)
pappa skjutsade mej tillbaka till Storvik, träffade Jonas erika och Tobbe där igen.  Dom satt vid mopparna typ, och då höll erikas mamma och pappa på att ta ihop sin lilla loppis. Jag följde med Erika hem, Jonas och Tobbe med. Sen så hängde vi där hos erika och sen åkte vi vidare till Årsunda. Jag satt bakom Tobbe, erika satt bakom Jonas :)
Erikas moppe hade nått fel så hon kunde inte köra den. Men sen så fick Tobbes moppe också nå fel den bah sakta in hela tiden typ. aja, vi kom fram iaf ;) haha
När vi kom till Årsunda så var vi hemma hos tobbe typ hela kvällen ;P Asså jag måste bara säga att jag äger! hahaha och dpå undrare ni nog på vad?^^
Joo Lipps! ;D Asså de e typ sm singstar men lite annorlunda ;D  Jag fick 1.285.007 Poäng! ;D hihi yeaaa x)
Sen så hade vi lite party haha närå men vi typ sov hahah vilket roligt party ;P närå men vi kolla på nån film iaf typ halva :) de var om nå ... dinosaories * :P haha xD
Sen så kom erika pappa och hämta oss vid 23.00 typ :)
Kul kul kväll damer och herrar! ;D

Puss! ;)

Kommentera

Publiceras ej